DOM SVARAR INTE

Och så gjorde dom det

Nejmen jag frågade nyss Elin och Julia ifall dom vill sova här på lördag, vi har ff lixom (A)
Frågade först Sarah eftersom jag inte  träffat henne på skit länge så ba neee, men vi ska träffas imorgon istället <3

Sen frågade jag Saga hon ba nej jag ska ha gäster. Bajsa

Så nu är mitt ända hopp Julia och Elin, BÅDA SKA SOVA HÄR HAR JAG BESTÄMT. Dom har bara sovit hos mig tsm hos mig EN gång ;o Aja, men det är så att Mamma och pappa ska på fest och då så är jag själv och vill att dom ska sova här :) För då får vi pengar av mamma och så går vi ner till konsum och hittar ngt mys. Ett - med att varahos mig är att jag har världens jobbigaste syskon. Måste köpa till dom också då och dom kommer vilja sova i soffan där jag hade tänkt att vi ska sova... Men jag och Julia kan ju fixaövervåningen till ett Hello Kitty palats till Elin igen ;)

Fett långt det blev :O

Aja, men vi hörs ! ♥




Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

bra tänkt där ;D

2011-02-10 @ 22:38:03
URL: http://maddesundstrom.blogg.se/
Postat av: sarah

Men jag ska sova hos kewins cross kompisar om kewin har blivit bättre sen på söndag så ska vi på cross tävling satt det är därför jag inte kan!!

2011-02-10 @ 23:01:38
URL: http://blondinsarahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0