Godmorgon !

Ovanligt tidigt för att vara mig :O

Men aja, idag så har jag rätt mkt att göra... Julia och FÖRMODLIGEN Elin kommer hit och då ska vi sova i vardagsrummet :) Asså vi har en sånhära beddsoffa som är som en säng på golvet, så det ska bli mysigt :)
Fast mina syskon vill SÅKLAAART ligga där också och eftersom att vi är barnvakter så får dom det. Dom ska ligga på madrasser TIHI.

Sen kommer vi göra en MASSA senare... Innan vi gör middagg så ska vi gå ner till konsum och köpa godis till alla. När vi kommer upp så ska vi laga mat som blir Tacos :) Efter det så ska vi... *trummvirvel*...
TONA MITT HÅÅÅÅÅR !
Har ju alldrig gjort det förut men aa, om man är 3 så blir det väll lättare att fatta bruksanvisningen ;)

Sen så har jag 3 möjliga filmer vi kan se på + att Melodifestivalen går och så går Dream girls imorgon... Vi får se vad dom tycker :)

Sen vet jag inte, det blir väll bara chilla vid tvn och ha det mysigt.
ELLER så har Elin blivit helt galen igen av allt socker... HAHAHA

Långt det blev ;O Asså jag har börjat skriva aslånga inlägg som är ganska detaljerade...
Blir det för mycket ??


Omgggg, minisar ! ♥

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

Vilken färg ska du tona det ? :)

2011-02-12 @ 10:44:53
URL: http://hannahlydin.blogg.se/
Postat av: michelle

fortsätt skriv långa inlägg det är bra :)

2011-02-12 @ 11:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0