Im back !

ÄNTLIGEN är jag tillbaka !
Nu blir det den sjukt bra uppdateringen, för jag har fått tillbaka min älskade dator ! ♥
Fast sitter just nu på Macen men endå ;D
Men snart åker Julia & Elin till träningen och jag väntar på pappa som ska komma hem med mat... Asså fyfan vad jag är hungrig ! Var inte direkt världens godaste mat i skolan idag direkt... :s
Men skrattade typ så jag dog idag med Sophie, Alexandra, Stella, Hanna och Karru haha... Hanna skulle öppna fönstret men hon tryckte för långt så vi nådde inte och kunde inte stänga på ett tag HAHA.. Sen när vi fick tag i det till slut så öppnade hon igen man ba AAAH ! ;)
Japp. Det är vad jag gjort idag + idrott som är JÄVLIGT ointressant ...

Jag och kusin som små

Jag och kusin i sommras

Puss & Kram S ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0