Kul ?

Hur bor du: Haha, 45 minuter med buss från slussen..
Brukar du komma i tid: HAHAHAHAHAAH
Hur lång är du: Ungefär 1.60 :)
Kan du laga mat: Bror på, köttbullar startar iaf brandalarm.
Vad jobbar du med/pluggar du: Har ju slutat med mitt jobb nu, men jag går annars i skolan årskurs 6 :)
Vad har du på dig just nu: Gina jeans leggings, Gina tubkjol, Gina basic linne i vitt, H&M midjeband och en tuxer tröja, wb adidas :)
Har du någon fobi: Klaostro och spindlar haha...

Hade du en bra kväll igår: Ja
Vilket är ditt senaste inköp: Haha, godis med Elin och Myra haha
Din favoritdryck på morgonen: Vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Random människor i hus
Har du sovit i din egen säng inatt: Japp
Vad hade du sönder senast: Ehm... Ett papper :)
Vem snackade du med senast: Ulrika, facebook
Varm favoritdricka: TEE ♥
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller det som finns närmast mig
Alkoholhaltig favoritdricka: Dricker inte alkohol *stolt*
När gjorde du senast något riktigt dumt: Någon dag sen :/
Saknar du någon just nu: Ohja. Inte bara en
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Irritera mig ^^
Någon jag stör mig på: Det lämnar jag inte ut HÄR ;o
Intressen: Blogga & kompisr ♥
senaste person du kramade: Sophie :) Tack för att du finns unge ♥

Vilken svordom använder du mest?  Fan, jävlar, helvete, fuck och fuckin'... Alla lika mkt HAHA
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? Vaknar inte av de så pappa väcker mig på morgonen HAHA 
Var köper du dina matvaror ifrån? Typ konsum eller coop
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Det bror på, asså jag ÄLSKAR att fjanta mig framför kameror som ni kanske märkt för jag bryr mig faktiskt inte speciellt mkt om mitt utseénde men ändå älskar jag att fota så det är olika bror på hur jag mår
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?  En systemkamera ^^
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? OJOJOJOJ, MÅNGA
När var senast någon stötte på dig? Usch, as länge sen :/
Vad åt du till middag senast? Plättar ^^
Kan du vissla? ... Johanna ja visst kan jag dee LAALALA 
Tittade du på tecknat när du var liten? Vem gjorde INTE ?
Äger du några popband t-shirts? Nope... Så besatt av något är jag faktiskt inte :)
När flög du senast? 12 år sedan 
Pratar du några andra språk? Engelska flytande och lite franska fast typ ingenting haha
Har du gråtit offentligt?  Japp
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?  Bara navel piercing, INGET ANNAT
Vad har du med dig in på bion? Handväskan... ?
Vad har du för väder? Snöigt, mörkt
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Går inte äns på gymnasiet...
När sov du senast på golvet? Förra veckan :)
Vilken är din favorit drink? Ojoj, ingen
Gillar du din boendesituation? Japp, skulle fan alla ♥
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8 timmar minst, annars är jag närmare DÖD dagen efter...

Är dina dagar fullbokade och stressiga? Just nu ja...
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Någongång har det ju hänt fast inte i nya skolan ^^
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 13 yaooo ♥
Tror du på liv på andra planeter? Nej
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? FUCK :)
Skulle du någonsin hoppa fallskärm?  NEJ FAN HELLER
Tycker du om att krama folk? ÄLSKAR ♥
Äger du en digitalkamera? Nej
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Teletubbie och Michelin gubbe/gumma :)
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Haha, ja.. Men gör så själv HAHA
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Neeeeej
Är du mörkrädd? Ja :$
Tre saker du alltid har med dig? Mobil och nycklar

Senaste person du ringde: Elin Bästavän Lundstedt ♥
Senaste person som ringde dig: Papi
Vad drack du senast: Saft
Vill du ha barn: Någon gång ^^ 
Längtar du till din nästa födelsedag: JÄTTE MKT ♥

Jag och Julia kommer fixa en massa kul tsm då ♥
Har rakat dina ben någon gång: Japp
Är du sugen på något nu: Ja, att *PERSON* skulle vara här...
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ÄCKLIGT
Använder du hudkräm: Japp
Attraheras du av män med skägg: GUD NEJ
Micro-pop eller poppa själv:Micro
Brukar du baka: Typ aldrig ...
Röstade du i det senaste valet: Inte myndig
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej.
Vilken låt lyssnade du senast på: Tonight, Enriqe Iglesias
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nancy ♥
Vad tycker du är äckligt: Päron !
Har du pengar på mobilen: Klart, har på avbetalning :)

 

Tagen från Sarah :)


Puss & Kram Saga ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0