Mobilblogg - Funderar..

Tjoo ! Just nu sitter jag och funderar på bloggen, ingen av oss bloggar... Vafan hände ? Jag är sjuk och KAN blogga men jag har verkligen inte lust och har ingenting att blogga om... Så jag sitter och funderar på att ta bloggpaus ett tag. Vet att Julia och Elin blir sura då och ba amen du hinner ju blogga. Jag HINNER, men jag har ingen lust och inget att blogga om somsagt. Men vi får se hur det blir med detdära. Jag fattar ju att dom inte kunde blogga igår för att dom hade träning och sådär och så blir det ju på tisdagar. Aja men Jag sitter iaf i nacka forum. Ja jag är sjuk, ni kan kanske få höra mer om varför jag är här när jag kommer hem och om jag orkar blogga över huvudtaget... Puss på er ! /saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0