Nu ska jag berätta en sak... :)

Jo, det är faktiskt så att jag tycker att JULIA OCH ELIN ÄR SJUKT DÅLIGA PÅ ATT BLOGGA JUST NU :)

Hoppas ni bajskorvar läser dethär, ni har inte äns gjort eran läxa som ni ni ba "DU HAR VÄLL INTE GLÖMT LÄXAN ? SKULLE BARA KOLLA !" typ, men nu ser man.. ojojoj. JAAAG har bestämt att ni ska blogga mera, och om Saga bestämt något så är det så. KETSHUP PUNG.

För alla er som inte fattade så är jag lite oseriös och är inte arga på bajskorvarna EGENTLIGEN, men jag tycker dom borde blogga mer. Kram ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah...najs nej det hade jag inte tänkt på fan va ballt! :)

2011-02-21 @ 23:47:31
URL: http://taylorspark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0