Åååååh jag blir ju kissnödig !

Haha, citat av mig för ett tag sen när vi sov hs Elin ;)

Men aja, hej på eeer !

Updateringen har varit skit, men jag har det ganska fullt upp just nu... Skolan har börjat och idag så hade vi bara "lektioner" hela dagen, vi fick fan aldrig jobba -.-
Sen har jag det lite jobbigt hemma och så, men det årdnar sig nog...

Juste, vi hade fått ett brev från expressen förut idag. Där stog det att man får ca 20 expressen tidningar + bilagorna till det och så ska man gå omkring och knacka dörr i ett speciellt område, och en tidning kostar typ 10 kr och man får 5 kr. Om man tar slut på alla tidningar på en dag så får man extrapengar. Tänk, det är bara EN dag. Jag kommer hålla på så i MÅNADER!
På ett år, om jag får under 18 000 så måste vi betala skatt, men om man får 18 000 ller ÖVER så behöver man inte det. Och fatta, 18 000 på ett år !
OM jag får det, så måste jag få ihop 1500 i månaden. Men asså fatta vad mycket pengar det blir ! :D

Hahah, lite reklam bara ;)
Men ja, väntar bara på att domska godkänna min ansökan och så, sen börjar jag nog på söndag. Myra har ju sitt kalas på lördag, och jag ska vara lekledare typ... Ja.

Typ 2 timmar senare.

Elin sa att jag skulle blogga och orkade inte göra klart detta inlägg haha ;)



Bildbrist som ni kanske märker :(
Har ju inte någon fkn kamera -.-

Oj shiet villket långt inlägg det blev nu O.O
Hejdå.

PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0