Ang. HUMöR tröjor

http://siigutarious.blogg.se/images/2008/namnlst-1hh_208251981-kopia-kopia_21861507.jpg
Jag går i en skola där ALLA killar har en så kallad HUMöR tröja och sen finns det vissa som har sånna mössor men jag tänkte prata om det fula märket inte illa menat men tycker verkligen inte om det

6 av 10 killar i min klass har dom, seriöst... Riktigt jobbigt för ibland ser man inte skillnad på ungarna bakifrån så man går och pratar med fel personer. Ibland personer som är helt random... Det är inte speciellt kul.
Sen, humör ? Vadå, ska det betyda att ni är arga eller glada hela tiden eller ? För jag har sätt er både och. Snart kommer det väll en "känslor" och en "i don't have a brain" tröja. Det känns så.

För er som bär HUMöR tröjor eller tycker dom är snygga, asså det är inte så att jag vill göra er ledsna eller något, men det är såhär jag tycker om dom. Alltså tycker jag att dom är SJUKT fula, och passar inte speciellt bra på tjejer...

PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0