Guhnätt

Nu går jag och lägger mig, eheh ;)

Asså jag tänkte gå och lägga mig vid 10, men om man använder smink och hudkrämer varje dag så blir det ju lite senare...

Ska försöka minska på sminket, någon gång i framtiden när mamma köper RÄTT puder till mig så är det väll bara att köra på igen haha ;)
Nejmen då måste jag ju ta hand om min hud mer än jag gör nu, fast jag har precis börjat med min rutin igen som består av 2 krämer och ne massa vatten. Tänkte köra lite hud tips någon gång nu i veckan.
Alla hinner ju inte fixa huden i en timma 2 gånger om dagen, så varför inte köra mitt sätt, som går på 2 minuter ? ^^

Aja, nu ska jag sova... *GÄSP*


7 Januari - 2010 :)

PUSS & KRAM S

Kommentarer
Postat av: Vendela

FYFAN.. Vad ful jag är!!

2011-01-12 @ 20:09:13
URL: http://mongosystrarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0