Hej alla minst 40 läsare.

Tjohoo vad jag är bra på att updatera, verkligen :)

Asså sorry, men höstlovet har inte varit den tiden då jag updaterat mäst direkt... EHEM.
Men ja. På måndag blir allt som vanligt igen, till och med skolan. Bajs, som jag sa till Ida: Jag kommer dö !

Men imorgon vill jag bara säga att det inte blir ALLS så bra updatering... Kanske ska vara med Saga om jag orkar vakna och kommer ihåg att ringa EHE ;)
Men då ska hon typ ta med sin kamera som on fick igår då, en Canon 1000d tror jag :)
Och om jag får för mina föräldrar så ska jag låna kameran så kanske vi går på en liten fotorunda ute eller ngt ^^
Ser fram emot det isf :)

Men sen så måste jag fixa mig till dagen där på, ansikts masker, hudkrämer och badvatten ska jag dränka mig i senare på kvällen ;)
Så jaop...
Jag hade tänkt gå och lägga mig tidigt idag men nejnej, klockan är 3, och jag är bara LITE trött... suck.

Men jag sa till lillasyrran att hon skulle väcka mig när hon vaknade. Måste vända tillbaka på dygnet förstår ni...

Men nu behöver Sarah hjälp med sin bloggdesign så nu kommer SUPER S till undsättning :)


Gammal bild haha :)

PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0