Hmm...något stämmer inte ? JAG HAR INTE BLOGGAT! :(

Hallå DÄR,köp blåbär ! :P

Märkte att jag inte bloggat så mkt,varken idag eller igår.
Blev bara ett inlägg igår :/

MEN...HERE I AM ! :D
Idag följde jag med till mammas JOBB,JOBBIGT !
Eller,hehe,jag gjorde ju inte så mkt :P
Satt bara i ett rum och målade :)
Det var skit kul för det var inte vanliga vattenfärger...kommer inte ihåg vad dom hette x)
Men iaf det var kul :)
Och sen så när vi Mamma var klar med att jobba så gick vi till centrum :)
Jag gick såklart in i djuaffären och det slutade med att vi kom hem med MASSOR med godsaker till dom ;)
Och sen så har jag inte gjort så mkt mer...Julia och Saga kom och knackade på och vi...gjorde inge särsklit...Pratade ;)



Kram E ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0