Kalas

Asså sorry att jag inte bloggar, men min lillasyrra har lixom haft kalas idag och jag har varit lekledare och nu har vi gäster... Lite mkt att göra då...

Men ja, jag känner mig jätte social som sitter vid soffan i ett hörn och bloggar... Det ända jag gör som dom andra tar del av är att jag har på musik i högtalarna haha ;)

Aja. Har lust att sova hos ngn, men det finns fan inte någon... Man kan ju inte sova här iaf för att i heeeela mitt rum luktar det bränt och man kan inte sova ngn annan stans eftersom att Otto & Myra sover i soffan. Och för er som inte fattade det, så är Otto & Myra mina småsyskon jaooow.

Men jag kommer inte ihåg ifall vi har skrivit den i bloggen, men jag har redan tänkt ut hur jag och Julia ska göra om vi ska fira födelsedag tsm i år :) bara att jag får lov från föräldrarna och att dom åker här ifrån då HEHE

Jag har tänkt så att vi har ju tänkt ha en hemmest 5B träff, eller hur ? Då kom jag på att vi kan ju bjuda alla hit till mig och så har vi värsta grillfesten på min framsida ! :D
Det skulle ju vara fett kul ! Vi står och grillar, pratar och bara har det trevligt till bra musik ♥
Shiet, måste prata med Julia om det om det blir bra om jag FÅR dåra. Annars jan man ju bara ha 13års fest i trädgården haha ;)

Och ni som inte fattade, så fyller Julia år dagen innan mig som då dtumen är 16 & 17e maj. Och jag tänkte att vi kunde ha helgen då Julia fyller år för mamma och pappa ska ha 40 års fest helgen efter och då får jag tydligen inte vara hemma och det blir för stressigt med samma helg och så... Aja, men får diskulera allt med Julia snart... Vill vara ute i god tid och veta hur vi ska göra. Då har man ju NÅGONTING att se fram emot som inte kallas för sommar haha ;)

KORV. Ingen är fan inne på facebook som jag kan chatta med :(
Aja, nu ska jag fortsätta hoppa omkring med syrran och hennes kompis ^^


HAHAHAHA KOLLAAA, jag och Foki förra året... Asså guuud haha... Typ PRECIS ett år sen :O
Var där med Sara och var fett glad över att få träffa henne... Skulle gjort det i sommras om
jag inte varit ute med båten... :(

PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0