Känn dig som hemmaaaaa

Haha,rubriken påminner mig när jag var med Julia för ganska länge sen och hon precis börjatkomma till mig ganska ofta och hon gick runt och sjöng de ! ♥

Nämen tjenare hörni ! ^^

Har kommit hem från skolan nu och snart dra igång och städa rummet,Kul !
Men jag håller likosm på att rensa bort ALLT jag inte vill ha/ha kvar !
Men det är en hel del satt ska inte skirva så mkt här nu,kanske slänger in ett lite inläg efter när jag är klar ! :)
...Om jag ens hinner bli klar  ? x)
Nejmen jag ska iaf föröska blogga mer sen ;)



Haha VÄRLDENS godaste muffins,som även kan kallas Elin & Julias Berömda Muffins ! ♥

Kram E !

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Mums vad gott det ser ut...

2011-01-27 @ 15:14:11
URL: http://issablogger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0