Ordning och reda,kycklig på freda !

Tjaba Tjena Hallå ! :D


Ja hörni,nu är det då ÄNTLIGEN fredag  !:D
Och här har vi städat lite här hemma eller vi och vi mest Mamma och hon städa hela huset förutom mitt rum för det är redan städat ! ^^
Satt nu är det ordning och reda på det hela.
Och så är det fedag :D
Åh,juste vi fick dessutom kyckling i skolan.
Om det nu var så intressant x)


Haha,nejmen jag tänkte bara uppdatera lite nu eftersom det har varit ganska dålig uppdatering och jag vet faktsikt inte hur mycke jag kommer blogga ikväll för ska få lite gäster :)
Men ska SÅKLART försöka att blogga så mkt som möjligt.


Haha,fina jag & Julia ! x)

Kram E ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0