Pappa kommer VILKEN SEKUND SOM HELST !

Satt det här får bli fort !
Och SOrry för Super dålig uppdatering ! :(
Men jag och Malin har fixat en liten överraskning till Mamma och Pappa ! ;)
Vi har städat huset !
Jobbigt men jag börjar nästan gilla och Städa !
Konstigt VÄRRE !

Men iaf Pappa komemr vilken sekund som helst och då ska vi...äta ?
Och Mamma borde komma snart också ?

Men jag kommer nog blogga mer ikväll ! ;)
Men har Riktigt mycket läxor som måste göras :/
Men får väl ta en liten paus eller nåt,satt jag kan blogga lite imellan ;)



Bildbrist

Kram E ! ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Awwww vad söt bild :3

2011-01-18 @ 20:13:14
URL: http://issablogger.blogg.se/
Postat av: Jessie

Sötnos!!!! :-)

2011-01-18 @ 20:49:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0