Skooolan och spaaaanska

Tjaba tjena hallå ! :D

HAha,rubriken säger ganska mycket.... x)
Är i skolan och om nåra minuter har jag spanska :(
Tråkigt värre...
Fast jag har inte haft spanska på typ...3 veckor eller nåt ?
Aja,det här blir typ ändå den ända spanskan för den här veckan för imorn ska vi typ göra egna hemsidor eller nåt sånt och sen så på Torsdag eller fredag så e vi typ lediga och ja...
Jag tror iaf det ;)

Men som sagt idag ska man ju vara med Julia och hon jag kommer åka til träningen tillsammans och se så kommer vi såklart vara med varanda lite innan också ;) ♥




Haha,jag och Madde gjorde sockervadd :)
Saknar henne ! ♥

Kram E ! ♥

Kommentarer
Postat av: madde

DIIGGA !;D <33

2011-01-12 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0