Sommar 2010 :)

Godddag,godddag  ! :P
Ni vet att jag saknar sommren va ? :)
Satt och kolla på lite bilder från sommren och eftersom jag e jag och har så tråkigt så lägger jag upp lite bilder här :)
Och ALLA bilder är såklart från 2010 ;)

Jag och Malin badar i poolen,ser knappt henne...


Jag i skogen och plockar...blåbär ?


Jag och Julia var hos Ida och Julia fotade när jag rockade rock ring :)


Första kvällen i Egypten,när vi presic kommit fram :)

När vi skulle gå tillbaka till hotellrummet efter vi badat :)


Utsikten från vårt rum på dagen :)

Och utsikten på kvällen :)


Undervattensbild :D

(Har fler undervattens bilder,men ni får fler ngn annan gång ;) )


När jag kommit hem från Egypten...Var med Julia dagen efter och det är hon som fotar ;)




Jag och Julia i sommras :)

Har många fler bilder men är så lat att jag inte orkar lägga upp dom...
Men som sagt ni ska få fler undervattensbilder ngn gång :)

OM NI VILL DET ? :D

Kram E ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0