Sova

Nu går jag och lägger mig, trevligt huh ? :D

Men aa. Laddat Photoshop med en massa coola brushes så nästa design kommer bli ännu bättre, har en i huvudet just nu... Och jag försöker klura ut en tävling i huvudet då man kan vinna en gratis design...
Det var ju någon som frågade förut om jag visste hur man gjorde en header. Hahah, det är ju jag som fixar så att vi kan ha en design över huvud taget ;)

Men om någon kommer på någon smart tävling man kan ha här på bloggen så kan ni kommentera och berätta...
Första priset kommer iaf vara en hel design och en länkning, funderar på om jag ska ha några positiva meningar och negativa meningar med. Får se hur det blir med det.


Från Ulrikas fb, men lägg märke till mina sexiga brandmansvantar :)

PUSS & KRAM S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0