Usch ;(

Asså, jag ber verkligen om ursäkt att jag inte bloggar, men jag har ju förklarat varför så jag hoppas att det inte kommer upp så mkt frågor om det för det är ganska så privat...

Men jag tänkte slänga in en snabb updatering här nu när jag egentligen ska plugga hihi busig jag är ;)
Nej för jag känner mig fett taskig och får as dåligt samvete när bara Julia och Elin bloggar... Mår fan inte bra av det... :/

Känner att jag måste blogga, bloggandet är lixom något jag levt med i över ett år som jag hoppas jag kommer hålla på med ett bra tag till iaf.. Tycker det är asroligt att blogga ! :) ♥

Aja, men imorgon ska jag iaf vara med Sara och ha kul ! Var så himmla länge sen jag var med henne... Saknar henne asmkt ;/
Tur att vi ska träffas imorgon iaf ! ♥


Tagen från orik.blogg.se, hittad på Google

PUSS & KRAM S ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0