Värst var jag var duktig då !

Heehej ^^

Nu har man då städat lite i huset och igår städa jag i mitt rum !
Jag är så duuuuuuktig  ! ^^
Nejmen asså jag har haft gaska tråkigt och är hemma själv satt det finns inte så mkt att göra :/
För det finns inge roligt att kolla på,på tv och jag kan inte vara in på fb,vet inte varför...
Satt då städar jag lite istället :)
Visst är jag duktig ?
Fast jag har fixat lite me chillorna också :)
Fast dom är ju ganska trötta men de är nästan bra för då om man tar upp dom så somnar dom nästan direkt ! ♥

Så nu har man då en sovande chinchilla i knät ^^

Men iaf idag ska Julia Sova här :D
Och det kommer typ bli sååååååååååååååå kul :P

Men vi båda kommer nog blogga ikväll ;)



Kram E  !♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0