Vendela har gått

Nu har då Vendela gått hem och vi har gjort en massa saker idag.
Vi har varit ute en del och så har vi kollat på en film och så har vi som sagt varit hemma hos Vendela och städat hennes rum,blev superfint! :)
Det var såklart inte det ända vi gjorde hemma hos henne men vem orkar rabbla upp allt?

Det var riktigt kul att få träffa Vendela igen,det var ju ett bra tag sen jag var med henne sist.


Bild från Grekland.

Förresten så har jag ganska många fler bilder kvar från Grekland,men det kanske inte är någon som är så intresserad?
Om ni är det så släng gärna in en kommentar så jag vet! :)

Kramar Elin ♥

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag vill se bilder! :)

2011-07-05 @ 23:08:45
URL: http://hannahlydin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0