Bananer är COOLA 1, 2, 3. Bananer är coola 1, 2, 3, 4 oj.

Tänkte ha det som rubrik förut men såg att Karru hade nästan samma haha ^^

Tänkte slänga in ett inlägg imorse innan jag åkte hem till Karru men jag försov mig. Typiskt mig !
Men idag så har jag iaf varit hemma hos Karru med Ida och vi hade så 7kt (haha) roligt. !

Kom hem för kanske en halvtimme sedan och fick höra att 2 små stalkers hade knackat på här hemma.
Nej gud vad tråkig humor jag har, Julia och Elin hade varit här och ville att jag sulle vara med dom i ösregnet haha ^^
Men vi 3 får ses ngn annan dag. Saknar er ! ♥


HAHA, ett år gammal bild på en osminkad Saga med våfflat hår... omg.

OWSHIET. Petade lite i mitt hår och hände något äckligt hårt och kom sedan på att Ida hade gjort två små flätor som är typ 2 mm tjocka. Idaaaaaaaa !

Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0