Music !

Martin Solveig ft. Kele - Im ready 2 go

Nicki Minaj - Super Bass

Jason Derulo - We don't wanna go home

David Guetta ft. Flo Rida & Nicki Minaj - Where them girls at

Britney Spears - Big fat bass

Eric Saade - Hearts in the air

LMFAO ft Natalia Kills - Champagne shower


Jag har ganska udda musiksmak. Jag lyssnar på typ allt men det här är bara liiite av vad jag lyssnar på. EHEM.

Credz till MADDE som skrev Hearts in the air och HANNAH som skrev Champagne Shower i min status. Tack till er tjejer, fastnade på låtarna direkt haha så kände mig tvungen att lägga in dom här haha ^^



Puss & Kram Saga

Kommentarer
Postat av: Madde

haha, det var så lite! :D har också fastnat på den HELT!

2011-06-17 @ 10:44:29
URL: http://atleastforme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0