Plocka barn, plocka barn, plocka barnbarnbarn...

Tjenare, ber om ursäkt för att jag inte bloggat. Men jaja

Igår så sov jag hos Sara och på kvällen kollade vi på Kommisarie Späck och efterbliven som jag är har jag inte sätt den innan. Mihi ^^
Men sen idag så var vi på grönan och hade det kul, mysigt värre ! :D

Sen på lördag så ska jag på en Bieber-dag på grönan och jag KANSKE åker dit med Vendela (måste prata med er andra om ni ser detta!) men där ska jag möta några som heter Ida, Philippa och Johanna och dom har jag lärt känna via fb och har aldrig träffat dom innan så det ska bli så sjukt jävla kul att få träffa dom :)  Aja, men nu vet ni det. Det är säkert sjuuuukt intressant för er andra (A)

Men om ni tjejer läser detta så är det så att min kompis kanske ska sova hos mig och min mamma ska typ skjutsa oss dit för mitt busskort har gått ut och undrar ifall hon också kan hänga på ? :) Annars kommer typ min mamma få damp på mig för att jag träffar folk jag inte har träffat innan haha... Men hon heter då Vendela och är lika gammal som mig och är lika stort fan av JB som jag är. :) Men vi måste prata om detta sen, om ni vill så är det bara att ringa eller messa :)

Fett långt det blev, men åååh ni ska bara veta hur jävla taggad jag är ! Träffa en massa nya presoner och en massa tjejer som skrivit JB i pannan :D Gud vad roligt det ska bli ^^



Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0