Svar på kommentar: Anonym

Anonym om Trött, tröttare, tröttast:
Hejsan, skulle du kunna förklara hur du lägger in en bild i menyn så man kan göra det? jag förstår ingenting när jag söker på google. tacksam för svar. om du kunde skriva upp det och visa hur du gör! tack!

Snälla, det blir roligare ifall du skriver ditt namn !

Svar från Saga:
Vi fick den här kommentaren för några dagar sedan men jag har inte orkat svara och inte dom andra heller.
Men nu är det så att det är Julia som håller koll på designen tills vidare vi alla 3 träffas och fixar i mitt photoshop och hennes dator är sönder så hon kan ju inte direkt svara på denhär kommentaren.
Men om man vill ha likadant som vi har så kanske det blir lite svårt att fixa om man inte har en MAC dator för det är det Julia har och hon har speciella program osv men jag tycker att ni alla borde klicka er på DESIGNADINBLOGG som är superbra när man behöver hjälp med saker till designen ! Och sen för att jag är snäll, så kan ni klicka HÄR för att komma till ett inlägg där det tillochmed finns en video man kan följa, superbra !

HOPPAS DU HITTADE DET DU SÖKTE ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0