Den värsta ensamheten är att helt sakna sann vänskap.


Sitter i soffan nu och är ganska trött i hela kroppen,har rört på mig en hel del idag.

Imorgon så kommer Julia hit och sover här en natt,kommer bli suuper kul :D
Får se vad vi hittar på för skoj,men en sak jag är gaanska säker på är att vi kommer blogga lite.I alla fall senare på kvällen,tror jag..

Nu när jag ändå skriver så kan jag passa på att fråga en fråga till alla er som har blogg.Kan ni se statestiken?För mig så kommer det inte upp någon statestik alls,och vet inte om det blir likadant för Julia och Saga.Men kan ni se statestiken?


HAHA,bjuder på den.
Jag tror jag skulle ta bort håret i ögonen eller något och då är det ju självklart att Julia tar bilden då :)
Haha,så nu vet ni hur jag ser ut när jag ska ta bort håret ur ögonen ^^

Kommentarer
Postat av: Unknown

Snygg blogg kolla gärna in min!

2011-06-04 @ 13:20:45
URL: http://fashionbabey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0