Water Park

Det här blir då ett till inlägg om en av dom mera speciella dagarna i Gekland,alltså en utav dagarna vi hyrde bil.

Vi hyrde som sagt en bil och åkte till en vattenpark,inte så långt ifrån hotellet.Men det tog ett litet tag att hitta dit.
Men när vi vimsat runt ett litet tag så såg vi tillslut en stor skylt där det stog Water park.Och det var tydligen vattenparkens namn.

Det var i alla fall hur kul som helst där :D
Det fanns en massa olika rutschkanor där,en vågmaskin och så fanns det en massa mer saker men istället för att jag sitter och rabblar upp allt så får ni se lite bilder istället (:














Haha,fina miner man gör också!





På dom två sista bilderna så åkte jag en flod som kallades lazy river,den gick vääääldigt långsamt.Men det var liksom meningen att man skulle åka den när man var lite trött.Och jag kan säga att det blev man efter en stund efter att gå i alla 100 trappor med alla 1000 trappsteg!

Dom här inläggen som jag håller på med nu (inläggen om grekland)  skulle igentligen komma upp för ganska länge sen,det var  ju rätt så lång tid sen jag kom hem.Men jag har fortfarande väldigt mycket bilder kvar att lägga upp,men bättre sent än aldrig? :)

/Elin ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0