Dag 01 - Om mig

Ja som alla vet heter jag Saga, och det var lite knas att berätta eftersom att mitt namn står med i headern o.s.v men aa.
Jag är 12 år, fyller 13 den 17 maj. Och jag bor då typ 45 minuter från slussen med buss dåra. Ungefär en helvtimme med bil så jag bor ju inte i tjotaheiti precis. I mitt hus har jag bott i ca 8 år och innan jag bodde här så bodde jag i en lägenhet där nu min kompis Charlie bor, lite kul faktiskt ^^.
Jag har bloggat här på knasbrudarna sen december 2010 men innan så har jag haft ca 4 bloggar sen typ Augusti 2009.
På fritiden brukar jag vara med mina käääära kompisar, sitter vid datorn och då bloggar jag ju så klart och jag gillar att dansa. Ska kanske börja på street nu nästa termin och det ser jag fram emot :)
Och nu har Julia fått mig att spela minecraft på min brors account men aah det är huuur beroendeframkallande som hällst HAHA

Aja

Men jaa... Mitt ansikte ser ut som en aligatorrumpa och min kropp ser ut som en köttbulle + att mitt hår är en tomat.
Fin jag är va ? Mh eller hur.

http://oi51.tinypic.com/vngppc.jpg
Om ni vill veta hur jag ser ut, kolla på headern era knasbollar !

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0