Dag 05 – Vad är kärlek?

Kärlek. Det är en sak man inte ska fråga mig om. Jag är sämst på sånthär.
Jag har haft etthalvseriöst förhållande, eller. Näe, det var inte äns halvseriöst. Inte seriöst alls. Det höll i 3 månader, från december 2009 till februari 2010 så a. Inte speciellt länge. Sedan dess har jag inte haft någon pojkvän precis.

Men kärlek handlar inte bara om killar.

Jag älskar min familj och mina kompisar, och det är ju också kärlek, men inte på samma sätt.
Jag skriver ofta till mina tjejkompisar att jag älskar dom och jag älskar ju mina killkompisar också men inte på precis samma sätt... Asså åh jag kan inte förklara saker, det blir bara fel HAHA x)


Källa: Google

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer
Postat av: E V A

anmäl dig gärna till dagens blogg!

http://lifebyevaa.blogg.se/2011/march/dagens-blogg.html#comment

kram! :-)

2011-03-28 @ 06:27:36
URL: http://lifebyevaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0