Klippt mig !

Haha tyckte att det behövdes efter insidenten igår med branden.

Tänkte förklara lite om vad som hände...

Jag, mina föräldrar, Ida, bror, syster och hennes komis satt och käkade tacos. Och jag skulle sträcka mig efter gräddfilen/köttfärsen eller vafan det nu var, och då, JUST IGÅR så skulle hon ställa ut en massa ljus över hela bodet. Men ett stor framför mig och tänkte inte på det så det sa POFF och alla börjar tokskrika och jag ser bara något lysa till i mitt hår tills jag står och blundar samtidigt som jag slår på håret för att få bort det. Men så bär man sig åt när man får panik. Men ni skulle hört hur Ida och brorsan skrek, det var ju dom som satt brevid mig... HAHA
Och efteråt så luktade mitt hår skit och jag tror jag och Ida blev lite höga på det efter att vi hade luktat för vi satt och garvade åt det hur länge som hällst. Ja jag gillar ju inte mitt hår så det var väll bra att jag fick klippa mig ? ;)
Nu är det lite kortare och mycket snyggare och eftersom jag har så tjockt hår så blev ju håret så mkt tyngre förut så nu blir mitt hår SKITFLUFFIGT hur lätt som helst ! Love it ! ♥


Just nu

Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0