Någon.. ?

Någon som har lust att möta upp mig någonstans och så hittar vi på ngt kul ? :)
Har inget att göra idag, men har en fullspäckad vecka så jag vet inte om jag ska vara hemma och ta det lungt idag...

Om jag inte hittar någon att vara med så stannar jag hemma och myser :)
Måste få tag på Viola också, vi ska ju åka och fika ngn stans men vet inte vart... Jag vet ju inte hur man tar sig till alla ställen i stockholm så ska kolla ifall vi kan mötas upp i slussen eller så. Aja, men det blir mer bloggning ALLDERLES STRAX !


Som jag skrev innan, idag fyller denna snygging 17 år. ♥

Puss & Kram Saga

Kommentarer
Postat av: michelle

grattis!!!! justin!!!!!!!!!

2011-03-01 @ 11:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0