Pluggpluggpluggplugg

Kul då. Eller inte. Men här sitter jag iaf och pluggar.

Idag så hade jag tänkt springa/jobba spåret men somnade på bussen och fick sjukt ont i huvudet så ja sket i det. Hade messat Julia innan om hon skulle göra något men senare ringde hon och hon skulle ju vara med Elin för dom ska ju träna ikväll men vi bestämde iallafall att vi ska springa på torsdag. Trevligt värre ^^

Men aa, imorgon så ska jag stanna i skolan så då slutar jag 10 i 3, sen ska jag vara i forum ett tag och köpa lite grejer, fick 200 av min gulliga mamma ♥ Nejmen ska iaf MÅSTE köpa örhängen, för nu när jag har 2 hål till så måste jag ju ha någonting att byta till när jag får ta ur dom, eller hur ? ;)

Aja men vi hörs senare !

Bilder från idag kommer senare, har en massa kul grejer från igår ! :)

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0