Badminton

Kom hem från Vendela för typ 2 timmar sen, bloggar nu lite snabbt innan jag går och lägger mig. Sjukt trött, fortsätt läs så fattar ni.

Idag har jag ju varit med Vendela och direkt när jag kom gick vi in och bytte m och sen hoppade vi ner i poolen. Så grymt skönt !
Sen gick vi upp och hämtade lite choklad och satte oss på ett berg och snackade om lite allt möjligt och solade lite lätt. Sen gick vi in och gjorde något lite snabbt och sen gick vi ut och spelade badminton och klockan var typ 3. Vi spelade, spelade och spelade tills klockan blev typ 7 och vi skulle käka, men vi skulle slå vårat rekord på att slå bollen fram och tillbaka och vi hade kommit till arton och vi hade bestämt oss för att när vi kommer till 20 så får vi gå in och äta. BWAHAHA omg ni skulle hört hur vi skrek...
Det blev fula ord, riktigt höga skrik, slag i marken m.m och herregud, efteråt, när klockan blivit 8a så får vi ÄNTLIGEN 21, jag och Vendela ba JAAAA och kramades och hoppade omkring fastän man var så jävla trött i hela kroppen. Nu har man AS ONT i hela kroppen och jag är skittrött och vill bara dö. Men ja, det var jävligt bra träning måste jag säga ! Jag och Vendela ska förmodligen fortsätta med detta, spinki-som-en-Elin kropp om 2 veckor ? HAHAH



Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0