Blir inte speciellt mkt bloggning från min sida denhär veckan !

Nej för det är så att imorgon ska jag vara med Linnea och på torsdag - fredag sover jag och Ida hemma hos Karru och det är första gången jag är hos Karru så det ska bli roligt :)
Men innan det så ska jag, mamma och syskonen ut en sväng till söder för att träffa min fina moster och min fina kusin Viola så jag kommer komma till Karru lite senare än väntat, typ runt 4 eller så. Men ah ^^

Sen ska jag försöka hitta någon som vill åka till Grönan på helgen, men det är typ ingen som vill, får eller kan asså åååh får damp :(

Ahmen bara så ni vet att det inte kommer bli världens bästa updatering härifrån !
Men imorgon ska jag faktiskt försöka hinna lägga upp ett videoklipp från när vi var i orminge c och sålde bakverk för att samla in pengar till läkare utan gränser, vi hade "Operation dagsverk" om någon haft det ? :)
Gud vad jag skriver och skriver.. Nej, nu sätter jag PUNG här. HAHAHAH


Älskar er, honmedmaskrosorpåglasögonen & honmedfyrkantigrumpa ♥

Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0