Glader choklader !

Tack alla gulliga 75 84 Grattis ÄN SÅ LÄNGE i min logg på fb, ni är helt underbara ! ♥

Nemen tjenare, här sitter jag och är jävligt social med min familj. Eller ?
Ah precis nejmen jag sitter och gör typ ingenting... Mamma lagar mat och sen ska vi äta tårta osv :)

Jag kommer FÖRMODLIGEN få mer grejer i helgen för då kanske släkten kommer över och vi firar mig och pappa men vet inte hur det blir med det, men får fler grejer av mamma och pappa då för dom tycker det är mkt roligare att jag öppnar allt på en gång och ett + är ju att reta mig... Typiskt mina föräldrar...

Men imorse var det ända jag fick ett litet kyvär och jag ba wtf... ? När jag såg det. Men när jag öppnade det så var det bara ett litet grttis kort och jag sa då VAFAN LURAR NI MIG ELLER NÅGOT ? Sen öppnade jag kyväret och där låg 1400 kr som jag ska köpa ett guldkort på grönan med, WOHOO :D Ska köp det på platts på grönan på fredag för ska dit med Ida och Karru. Och ida är störd för hon ska dra med mig på typ allt och jag är skit höjdrädd ! Får se hur detta går.


Bilden är inte uppochner, det är min katt som ligger i en sjukt störd ställning

Inlägget skulle publicerats för snart 2 timmar sedan, sorry !
Btw, har tagit ut mina örhängen och ska snart sätta i ett par nya. För er som inte visste det så tog jag 2 hål i ena örat för ca 2 månader sedan. Ett uppe och ett till där nere :) Lägger upp bilder sen ! :D

Puss & Kram Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0