Julia, 13 år idag.

Jag skriver rätt mkt om att Julia fyller år, men det är ju lixom en viktig dag när man fyller TRETTON.

Har redan grattat Julia på fb, men tänkte göra det mer ofeciellt här.

Jag och Julia har kännt varandra hela livet, sedan födseln. Sen började båda samma dagis och sen började vi i samma klass i 1an - 5an. Nu går vi i olika skolor, men vem bryr sig ? Julia är min bästavän iallafall.
Vi har hur många minnen som hälst, det går inte att rabla upp alla för man vet inte vilka man ska ta.
Jag vill önska min bästavän en UNDERBAR födelsedag! ♥

Puss & Kram Saga

Kommentarer
Postat av: Julia.W

Söt blogg! :)

2011-05-16 @ 20:34:30
URL: http://juliawesterbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0