Learn from yesterday. Live for today. Hope for a tomorrow.

Bästa rubriken inför imorgon/idag !

Nejmen jag var sjukt trött när jag kom hem igår så orkade inte blogga.

GUUUD så roligt vi hade igår ! Jag åkte ju till grönan efter skolan med Ida och Karru och där mötte vi idas mamma och hennes syrra Emmy. Vi åkte en HEL DEL grejer och skämde ut oss lite rejält den sista timmen... Men vi åkte typ popexpressen 5 gngr (där Karru skämdes ihjäl för att när dom spelade fest i hela huset skrek jag GURKAN helt random och när dom körde party rock anthem skrek jag SHAKE THAT så högt jag kunde), extreme som vi tvingade mer Karru på och hon typ dog, kvasten, blå tåget 4 gngr och den är mkt läskigare än förut... älskar :), tekopparna och vi 4 var dom ända på hela banan BWAHAHA, lyktan då Ida skämdes för mig för att jag skrek och ba Asså GUUUUD. Jag känner inte dig... HAHAHAHAHA. T.o.m Idas mamma garvade åt mig... HAH

Tog inga bilder eller så. Men kommer ta en massa bilder idag för idag kommer Viola den coola hit och vi ska hitta på något kul så det kommer inte bli speciellt mycket bloggning idag ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0