OJ !

HEHE, ehm jag skulle skriva ett inlägg förut när Elin skrev, hon hjälpte mig med vad jag skulle blogga om osv, men sen började jag chatta med lite folk och pratade om ESC, btw, vad tyckte ni ? och jag glömde bort att jag skulle blogga...

Men nu gör jag det.
Nu är det ju trotts allt den 15 Maj, och imorgon så fyller allas fina Julia år, så ni får passa på att gratta henne !
Och det kommer va många som ba vaa ? Men klockan är över 12 juuuue :)
Och på tisdag, så fyller jag år. Jag och Julia är bara födda några timmar ifrån varandra, asfränt juue ! Nej usch, jag är överspeedad.

Nu ska jag gå ner och trycka på Never Say Never på TVn, MIHIHI, jag till skillnad från alla andra här i sverige har jag filmen i mitt hus !


TAHA, såhär såg jag ut för bara typ 6, 7 månader sedan HAHAHA... OMG KOLLA MIN LUGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0