Sommarvärme

Hejsan Hejsan !

Har kommit in för ett tag sedan,har varit ute för det mesta.Riktig fint väder Sverige bjuder på idag,varmt och sköönt!
Jag har mest legat och sola på studsmattan ^^
Det är mycket varmare på studsmattan.Men  där har ni i alla fall orsaken till varför jag inte bloggat så mycket idag.

Har ju studiedag idag,hur skönt som helst!
Haha,men min Pappa är däremot inte ledig idag så han gick upp vid vanlig tid,och det var riktigt skönt att slippa gå upp och bara få ligga kvar i sängen.

Har även fotat lite smått idag också.Var även och fota med Isabella igår.Vi tog för det mesta poträtt bilder :)


Fina Isabella igår  ♥

Jag stör mig dock lite på den lite för ljusa himlen i bakrunden,men det kanske bara är jag?

Kram Elin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0