Jag älskar dig med hela min rumpa ! Jag skulle säga hjärta, men min rumpa är större...

Haha rubriken ! Så jävla bra !

Känner att ingen av oss bloggar så bra just nu, men jag har ett so prov imorgon och jag måste plugga, kan typ ingenting, så nu måste jag plugga aprumpan av mig. Haha bara Ida som fattar !
Btw, jag luktar as mkt rök, brann idag vid skolan, kan berätta sedan ! Och brandalarmet gick igår tror jag ?

Arkivbild på min fot. Sitter på pappas dator. Min dator är ju typ oanvändbar numera, men det ska fixas !

Puss & Kram Saga

Kommentarer
Postat av: Idisen

Vem är det du älskar över hela din rumpa ? Myra ? Din mamma ? ;)

2011-11-16 @ 14:46:30
URL: http://dansidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0