iPhone skvaller. Ojsan, vad kan Saga veta... ? :o

Idag, så kom den finfina iPhone 4S ut, och omg vad glad jag är ! för om jag tjatar tilräckligt mkt nästa år så får jag en ny mobil på min 14årsdag. :) (fortsätt läsa, och det kanske inte blir just iPhone 4s, ojdå ?)

Men den har iaf en MASSA nya saker och har ett helt nytt operativsystem eller vad det nu heter, och hur nice är inte det !? :D
Men det ska vara en billigare verision av den vanliga iPhone 4, men förstår inte riktigt det eftersom att den är bättre + att den har ÅTTA MEGAPIXEL KAMERA OCH FILMAR I 1080p ! Asså det är sveriges största omg på dethära, har läst en massa om den på apples hemsida, och detta är min nya drömmobil, helt klart !

Men sedan gick det ryckten om (jo, min pappa är en apple nörd så han har koll på detdär) att det ska släppas iPhone FEM (5) också inom en snar framtid. Min pappa blev dock lite besviken på att det inte var 5an som kom ut nu. Men han hade verkligen stenkoll på hur 4sen skulle vara i själva mobilen och anade att den skulle ha ungefär samma form som fyran, och det sa han i söndags när vi droppade min mamma vid sjukhuset, så yeah my dad is pretty awesome. :)


There it is ! *Peter Griffin röst*

Puss & Kram en glad Saga ♥

Oh, btw innan ni tycker att jag är otroligt töntig, så ska ni veta att detta är ett drivinlägg. :) Dock är allting sant. ;)

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Hej! :)

Nu kör jag en frågestund!



http://beatricebergvalls.blogg.se/2011/october/fragestund.html#comment

2011-10-05 @ 10:23:27
URL: http://beatricebergvalls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0