Jag som skulla blogga mycket igår


Det gick ju sådäär..
Men jag gick med Vendela och sålde Amaryllislökar,till er som inte vet vad det är så är det blommor som slår ut vid jul.
Vi gick runt i heela området ganska länge och vi lyckades sälja 19 stycken! Har bara en kvar nu och den kanske någon på Pappas jobb ska köpa,satt jag är typ klar. Känns riktigt skönt!
Bloggar nog inte så mycket mer idag för att jag kommer nog åka och träna ikväll,men imorgon så bloggar jag mer.
Ha det bra så länge!

Tyckte det behövdes lite glada färger nu när det är så tråkigt väder och inlägget kanske inte heller var det roligaste..
Det regnar och blåser ute,men ibland kan det vara lite mysigt med sånt väder om man är inomhus med en filt över sig och datan i knät :)

K r a m  E l i n ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0