mobilblogg - hah, jadu...

Jag är så usel på att blogga nu som man kan bli. Men ja. Tydligen skulle jag sova hos Elin imorgon men ingen sa någonting till mig. Så jag har suttit och skrattat för mig själv ett tag haha... Stötte på vendela tidigare idag och bestämde att vi skulle höras imorgon men det verkar som om Julia och Elin planerat detta länge, stackars vendela, men ska kolla om vi kan ses på söndag istället för hon ska typ göra en massa annat under lovet och vill hinna vara med henne och så, så då får jag dissa Julia och Elin lite halvt sådär... Men ja. Bus är det imorgon man går bus eller godis ? :o får damp hahah måste veta ;p fett fult inlägg. PUSS & KRAM SAGA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0