Vilket jävla pass, omg !

Vi fick någon dans grej till WIIt av våran granne (shyst chey!) och nu, från kl 11 (notera!) har jag stått och dansat på den och enligt den så brände jag ca 300 kalorier, yeah ! :D Nejmen det är fett kul och det är värsta träningen för benen och så tränar man kondis också och man blir så jääävla anfådd om man kör på lite svårare. Ni skulle se hur jag ser ut, asså omg dampig bruud !

För övrigt så har jag hängt med Olivia idag. Jag mötte henne vid skolan och det var typ 20 min kvar tills hon skulle klippa sig så vi smet in på konsum och köpte choklad. Jag köpte en hel jävla maraboukaka och dt var typ 3 rader kvar när vi kommit hem. Tjockt !
Senså på kvällen har vi typ varit ute och fotat och varit allmänt flummiga och gått omkring och sjungit och filmat när Olivia låter som en hund osv, haha låter fett tråkigt men det var så sjukt roligt så ni inte fattar. HAHA

Idag på salongen, vet inte riktigt när jag lägger upp bilderna från ikväll, men dom kommer när dom kommer !

Blä, känner att jag måste duscha... Och jag duschade fanemig imorse. Inte bra Saga. Nu måste jag sova såhära. Crap !

Puss & Kram Saga ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0