Uppe med tuppen.

Vaknade 7 idag, därav det tidiga inlägget. ;)

Men tänkte berätta lite om gårdagen bara.
Jag och Sara mötte Wiliam och Torbjörn vid bussen och så åkte vi med dom och pratade lite, grymt längesen !

När vi kom dit så skulle vi köpa ett skåp, och det kostar 2 10or, men jag hade ingen tia hemma så jag hade med mig 2 femmor (Jag skulle betala hälften) men så gick inte det, så vi fick växla. Sen gick vi dit och betalade, men då funkade inte skåpet. Så vi fick växla en av Saras 20or, och DÅ fick vi ett skåp :)
Först åker vi är popexpressen, Sen åkte vi typ blå tåget, 12 gngr ? Men det var typ för att prata med en personal som var jätterolig, och vi fick med oss hans facebook. HAHA !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0