Godnatt!

Nu ska jag sova, imorgon häner inget speciellt. Bara ännu en sjukt tråkig måndag som tillbringas på skolan. Orkar inte! Aja, får träffa Ida, Sophie och alla andra (haha låter helt forever alone när jag ba ida och sophie och dom andra HAHA). På onsdag ska jag vara med Ida och göra något bus. På torsdag hänger jag med Olivia på hennes träning, ska kanske börja. :) Det heter typ young mix och då kör dom spinning, core, easyline och bodybalance. Rätt nice, ska satsa REJÄLT detta år på att träna. Ska bli smal!

ett + med att gå i just DEN gruppen också är ju för att det går ju några där, bl.a Olivia, som redan går där. :)


Ful bild från idag, har inte pallat redigera, hållt på och fixa min nya blogg haha. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0