(mag)sjuk

Tjenare! Jo det är så att jag har kräkts ett x antal gånger inatt och det innebar ju att jag får stanna hemma. Vaknade runt halv 11 imorse och så har jag chattat lite med Ida och lyssnat på en gråtande Sophie i telefon. Justin Bieber (!!!!!) började följa henne på twitter igår och jag är så jävla avis för att en biebergrupp vi är med i så var det en tjej som skrev att alla skulle skriva sina namn i kommentarerna och skicka alla deras namn i ett medd. till Justin. Och gissa vad? Okej inte så svårt dåra Men han såg det meddelandet och följde alla som hon skickade! Så jävla avis!

Nu sitter jag och försöker trycka i mig lite ungspannkaka och en burk sugarfree redbull. Mamma och pappa kom hem med 2 st igår, dom fick väärsta goodiebagen haha! :D

Går inte att ladda upp bild, får bli en arkivbild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0