Upptagen

ÅÅH jag ligger så jävla efter med bloggningen just nu, men jag har faktiskt inte tid just nu and thats the truth. Jag ska försöka blogga mer, minst 2 inlägg om dagen som vi bestämt innan. Men ibland får ni nöja er med 1 för att jag har ganska mycket i skolan just nu och om någon vecka har vi vinteridrottsdag och studiedagar. Vecka 7 alltså den 13 februari åker jag till Falun i Dalarna med 7orna och 9orna och det kommer nog bli pyyytte lite bloggning där skulle jag tro för dom har en ganska stor datorsal och om det finns wifi kan jag blogga bildlösa inlägg från mobilen haha :p

NU SKA JAG SOVA


Walla det går inte att ladda upp bilder... Fick bli en arkivbild!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0