"Dom 15 första som gillar skriver jag om på min blogg!"

Alexzandra Gladaste Hietela - Känner inte så bra men jätte söt och verkar snäll!

Emelie Flood - Du Emelie verkar hur snäll som helst och du är så himlans söt också!

Emelie Lagne -
Sjukt bra humor och hur fin tjej som helst!

Felicia Olsson - Du och jag har inte direkt den bästa kontakten, känner dig inte så bra men du verkar sjukt snäll!

Hanna Sofia Axenfalk -
Snygg tjej som verkar jätte snäll!

Jack Löfgren - Känner inte så bra, har sätt dig nångång ibland, du verkar iaf snäll!

Jasmine Törnroos -
Har träffat/sett dig några gånger, du är jätte söt och snäll!

Jennelie Eriksson - Grym brud med en grym humor, du är jätte snygg och är hur snäll som helst! Stolt att jag kan kalla dig för min vän!

Jessica Holm -

Jocke Öveslag Eriksson - Har sätt dig nångång men känner inte dig direkt, men du är väll snäll?

Johanna Dahlberg -
Tyvärr känner jag inte dig så bra, men du är jätte fin och verkar snäll!

Linnea Sjölund - Sjukt snygg/söt/fin/snäll tjej som jag sätt ibland.

Linus Epic Sätterlund -
En kille som gått i min klass men tyvärr bytte, verkar jätte snäll iaf!

Mica Forssell - En tjej som har ett väldigt snyggt utseende men känner tyvärr inte så bra...

Thea Eklöf -
Lilla gulliga Thea, du är jätte söt och du är så bra på att rida, glad att jag fick träffa dig!

En blomma får stå för bilden i det här inlägget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0