Visste ni att...

.. jag var helt besatt av gladiatorerna när jag var liten?

Helt sjukt, jag kunde exakt alla namn på alla Gladiatorer och jag hade 2 favoriter och en av dom är fortfarande med efter typ 8 år, och hur jävla coolt är inte det? :D Men för er som kollar på programet (går på lördagar kl 20:00) så är det Hero jag pratar om!

Haha, omg jag skojar inte. Gladiatorerna var det bästa som fanns enligt mig när jag var runt 5 år. Har t.o.m den jädra boken från det året det gick. HAHA jag läste hela varje kväll, jag vägrade lägga mig innan jag hade läst minst halva boken. Jag kunde skiten utantill!

Gladiatorerna år 2004. Mina favoriter då som var Hero, längst ner till höger och den blonda tjejen längst ner i mitten.
ÅRETS, Hero, andra från vänster, är nog fortfarande en favvis, har inte riktigt fastnat för någon annan än. :)

Lite olika storlekar på bilderna, men det kom inte upp några bättre bilder i någolunda likadana storlekar på google haha!



Kommentarer
Postat av: Saga

pfft, Kitsune pwnar jue ;)

2012-01-22 @ 00:40:49
URL: http://weltis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0